Dostanete je úplně všude. Samozřejmě, jsou pohodlná, pěkné výrazné barvy a všechno. Udělat si je může naprosto každý, ostatně jak radí . Firemní trička zvláště jsou dělána tak, aby reprezentovala NĚCO a někoho. Dostáváte je skoro na potkání, možná už máte doma skříň jenom na reklamní, firemní, dárkové trička nebo trička vzpomínající na nějaký zážitek. Většinou je doprovází nějaký kýčovitý potisk, který ale nesmí zabírat příliš mnoho místa, jinak by se výroba prodražila o dvě koruny spolu s obrovským jménem firmy, osoby nebo nějaké té události. A ano, jednou to na sebe oblečete, ale tam to tak nějak hasne. Proč vlastně firmy nevyrábějí trička, která by šla nosit i běžně?
Hlavně ne žádné rádoby vtipné obrázky od Pivrnce
Tedy, abyste to chápali, ony jdou nosit. Stačí si je navléknout přes hlavu a strčit ruky do rukávů. Ale není to tak, že byste si takové tričko vzali ven, když jdete běhat, natož pak, když jdete někde do společnosti. Trička tak trošku neplní svůj účel. Přeci pokud mám zajímavé tričko se zajímavým nápisem, každý si ho přečte. A to by ostatně měly firmy a jednotlivci, pokud tedy chtějí mermomocí nějaké ty trička, vzít v potaz.
Někteří lidé jsou až posedlí kreativitou
Pokud jste někdy viděli americkou reality show Virgin Diaries (ano, opravdu se to tak jmenuje) a legendární díl s mužem jménem SKippy, který žije ve sklepě v domě svých rodičů, určitě si vybavíte scénu, kdy vytahoval jedno tričko s potiskem za druhým ze své sbírky. Byly tam nejrůznější fráze, básničky. To, že vám u toho slézala kůže ostudou i za něj, to opomeneme. Ale jestli si myslíte, že takových lidí je málo, to byste se divili. Alespoň jeden člověk z vašeho okolí, a to garantujeme, je posedlý potiskem na tričkách a není události, kdy by nenechal nějaké takové tričko rozhodit celé skupině. Pokud nikoho takového neznáte, měli byste někoho takového poznat, protože máte nekonečnou zásobu hadrů na podlahu.